info@etemadpardaz.com نشانی : تهران بلوار اشرفی اصفهانی - سیمون بولیوار- خیابان معین - نیش کوچه 4
تلفن تماس : 02144831711 - 02144867977
کیوسک و استند لمسی، سیستم فراخوان، کیوسک و استند لمسی اعتماد پرداز

انواع کیوسک و استندهای لمسی



اشتراک گذاری مقاله  

کیوسک‌های لمسی ایستاده در سایزهای مختلف،مورد استفاده جهت امور تبلیغاتی و اداری و ... می‌باشد، و نیز کاربرد اطلاع رسانی تعاملی، یکی از مزیت‌های استند‌ها و کیوسک‌های لمسی می‌باشد.

نکات مهم در خرید کیوسک و استد‌های دیجیتال

1.جنس بدنه و ضخامت

2.رنگ بدنه و کیفیت

3.مشخصات کامپیوتر داخلی و هارد

4.نوع مانیتور لمسی

 

وب کیوسک اطلاع‌رسانی یا استند لمسی دیجیتال، در واقع کامپیوتری مجهز به صفحه تاچ یا همان لمسی است، که توسط نرم افزار مخصوص تجهیز شده است.

با توجه به مورد استفاده می‌تواند به دستگاه کارت‌خوان، بارکد خوان، پرینتر و .... و تجهیزات جانبی دیگر نیز متصل گردد،

شرکت اعتماد پرداز طراح و تولید کننده نرم افزار نوبت دهی کیوسافت، و نرم افزار سفارش‌گیر از سال 95، تولید کیوسک‌های لمسی - تاچ را آغاز کرد. اولین کیوسک طراحی شده با مانیتور لمسی 19 اینچ ساخته شد، که بیشتر جهت نوبت دهی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با نرم افزار نوبت دهی کیوسافت مورد استفاده قرار گرفت.

 

قابلیت اضافه شدن امکانات مختلف مانند وب‌کم، پرینتر حرارتی و همچنین قابلیت اتصال به دستگاه کارت‌خوان در کیوسک لمسی اعتماد پرداز این امکان را به دستگاه می‌دهد تا به‌عنوان یک پایگاه فروش مستقل در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین اطلاع‌رسانی تعاملی یکی از مزیت‌ها در استند‌ها و کیوسک‌های لمسی است . با توجه به فعالیت اصلی شرکت اعتماد پرداز در حیطه نرم‌افزار‌های هوشمند، جهت هر نوع استفاده استند مناسب موضع را تولید کرده است، برای مثال کیوسک‌های سلف سرویس یا فروشگاهی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پرایویسی کاربر (یا حریم خصوصی) را حفظ می‌کنند و کیوسک‌های تبلیغاتی باعث جلب توجه بیشتر در محیط‌های نمایشگاهی می‌شوند.

نوبت دهی و سیستم فراخوان جهت مراکز پر تردد مانند بیمارستان، کلینیک، رستوران، و ..

 

طرح‌ها و سایز‌های مختلف، با رنگ‌بندی‌های سفارشی، و درج لوگو مشتری، طراحی و تولید انوع استند‌ها و کیوسک لمسی (تاچ) یا مانیتور لمسی در انوع با گارارنتی 18 ماه

از کاربرد‌های کیوسک لمسی می‌توان به سیستم‌های نوبت دهی بیمارستان، صدور بلیط‌های سینما، سیستم‌های تعاملی، نرم افزار‌های فروشگاهی، سلف سرویس و کیوسک‌های تاچ بزرگ جهت اجاره نمایشگاه، و معرفی محصول، اطلاع‌رسانی‌های بیمارستان، راهننمای فرودگاه

مشخصات کیوسک لمسی:

در نسل‌های قدیمی کیوسک‌های لمسی از صفحات تاچ یا خازنی استفاده می‌شود این صفحات تاچ نیم تا یک سانت ضخامت داشتند و بسیار مقاوم بودند، نیاز به درایور داشته و بعد از نصب نیاز به کالیبره شدن داشتند، به هر صورت هنوز در برخی مراکز در حال کار هستند و درصد رضایت و دوام بالایی دارند.

کیوسک‌های جدید اعتماد پرداز مجهز به تاچ ای‌آر هستند که بدون درایور راه اندازی می‌شود و نیازی به کالیبره شدن ندارند، البته برای مانیتور سایز‌های زیر 19 اینچ مناسب نیست.

بعد از تولید کیوسک لمسی 19 اینچ مدل‌های ایستاده 32 اینچ طراحی و تولید شد، این مدل‌ها بیشتر مناسب مراکز خرید، رستوران، و کلینیک‌ها جهت اطلاع‌رسانی مناسب هستند، و جلوه بسیار خوبی دارند،

طراحی‌های کیوسک‌های اعتماد پرداز به صورت انحصاری توسط مهندسین شرکت صورت گرفته و طی سال‌ها بهبود یافته و از نظر ارگونومی و استحکام بسیار مورد قبول کاربران بخصوص در رستوران‌ها، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها است.

طراحی و تولید کیوسک‌های اعتماد پرداز توسط مهندسین خبره صنایع و به صورت شکیل و زیبا صورت گرفته و تا به امروز در تمامی کشور مورد استفاده قرار گرفته است. در مراکزی مانند پاساژ‌ها، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، تاکسیرانی، فرودگاه امام خمینی، نمایشگاه، قابل استفاده است.

همچنین استند های لمسی جهت اجاره نمایشگاه موجود میباشد