
دستگاه نوبت دهی بیمارستانی بیسیم
اشتراک گذاری مقاله
سیستم نوبت دهی حضوری + تلفن گویا + نوبت دهی پیامکی
دستگاه نوبت دهی بیمارستانی
سیستم نوبتدهی بیمارستانی و درمانگاهی با هدف ایجاد امکان آرامش و نظم در محیط، معرفی پزشکان و متخصصان، اعلام زمان حضور پزشکان، فراهم آوردن زمینه تعیین نوبت توسط بیماران و مراجعهکنندگان توسعه یافته است. این مدل سیستم نوبت دهی بهگونهای طراحی شده که مخصوص مراکز بزرگ و پر جمعیت همچون بیمارستانها و درمانگاهها بوده و بر خلاف دستگاههای نوبت دهی بانکی که به صورت تکبعدی عمل میکنند، همه جانبه نیازهای یک مرکز بزرگ را پوشش میدهد.جامع بودن این سیستم نوبت دهی یکی از ویژگیهای آن میباشد که باعث متمایز ساختن آن از دیگر سیستمهای نوبت دهی شده است.
سیستم نوبت دهی همه منظوره نیازهای نوبت دهی مراکز در مانی را مرتفع میسازد:
- سیستم نوبت دهی بیمارستانی
- سیستم نوبت دهی درمانگاهی
- سیستم نوبت دهی مطب
- سیستم نوبت دهی آزمایشگاهی
- سیستم نوبت دهی مراکز تصویر برداری
در سیستم نوبت دهی دریافت نوبت به صورتهای زیر امکان پذیر است:
- مراجعه حضوری به کلینیک و دریافت نوبت از کیوسکهای نوبت دهی مستقر در کلینیک
- تماس تلفنی و نوبت دهی از طریق سیستم تلفن گویا
- نوبت دهی ازطریق ارسال اس ام اس
- گرفتن نوبت سایت اینترنت
قابلیتهای نرم افزار نوبت دهی :
- صف بندی مراجعه کنندگان و تعریف زیر صفهای مربوط به هر نوع صف بندی
- محدود کردن پذیرشهای هر صف
- امکان معرفی پزشکان و متخصصان و اعلام تخصص و زمان حضور آنها
- امکان تنظیم روزهای فعال موجود برای نوبت دهی
- امکان تعیین بخشها و مدیران آنها و تنظیم بخشها برای حضور هر پزشک
- امکان تعیین سقف برای تعیین وقت برای هر پزشک در هر روز
- تعیین شیفت کاری و بازه زمانی برای صفها و نیز گروه بندی زیر صفها در طول هفته
- درج تصویر نوبت گیرنده از کیوسک و نمایش آن در برنامه فراخوان
- امکان درج تصویر نوبت گیرنده بر روی برگه پرینت
- امکان تعیین نوبت توسط بیماران و مراجعه کنندگان
- امکان تهیه گزارش از نوبتهای ثبت شده در سامانه برای مشاهده یا چاپ
- دریافت برگه پرینت نوبت گیرندگان از طریق اس ام اس یا تلفن گویا از کیوسک
- درج تعداد افراد منتظر در صف و نیز مدت زمان انتظار هم در صف بندی و هم در هر یک از صفها بر روی برگه پرینت
- نمایش 3 شماره آخر فراخوانی شده بر روی نمایشگر مرکزی
- تنظیم رنگ و فونت و سایز ارقام نمایشگر مرکزی
- امکان گزارشگیری آماری , توصیفی وتصویری از نوبت گیرندگان
- امکان گزارشگیری آماری و توصیفی از نوبت گیرندگان بر اساس نوع نوبت (تلفنی و اس ام اس و سایت)
- دادن اولین وقت خالی از تخصص مورد نظر و یا اولین وقت خالی از پزشک مورد نظر برای سیستم تلفنی – اس ام اسی و نیز امکان انتخاب زمانهای اعلام شده
- امکان پرینت برگه نوبت رزرو شده , در روزهای قبل از تاریخ معین شده
- قابلیت انتخاب پزشکان و یا مسئولین در هنگام دریافت نوبت به کمک تصویر و نام
- محدود کردن تعداد پذیرشهای پزشک یا مسئول
- قابلیت تغییر متن برگه پرینت
- امکان تعیین شماره آغاز و پایان صفها
- انتقال بین صفها
- امکان پخش تصاویر تبلیغاتی،آخرین شمارههای فراخوانی شده
قابلیت منحصربه فرد سیستم نوبت دهی:
- سخت افزار بیسیم (فراخوان، نمایشگر، سخت افزار پخش صدا)
- مراجعه کننده ویژه(VIP) به وسیله اثر انگشت
- مراجعه کننده ویژه(VIP) به وسیله کارت خوان RFID